Beheer van

Alle financiële zaken

Net als de administratieve taken kan het voor een VvE prettig zijn als ook de financiële zaken worden ondergebracht bij de beheerder.

Als beheerder verzorgen we de algehele budgetbewaking en het beheer van de geldmiddelen en bankrekeningen. We zetten facturen klaar en verwerken alle ontvangsten. Zo heeft u als VvE één aanspreekpunt, ook voor alle financiële zaken.

  • Uw financiën in veilige handen

  • Helder, inzichtelijk en accuraat

  • 24/7 te raadplegen via ons online platform Twinq

Wat komt er kijken bij financieel beheer?

Boekhouding

Centraal staat de financiële boekhouding van de VvE: het verwerken van alle inkomsten en uitgaven van de VvE.

Begroting en Jaarrekening

Opstellen van een begroting (en bewaken van de goedgekeurde begroting) en opstellen van een jaarrekening.

Debiteuren- en Crediteurenadministratie

Zorgen voor tijdige betaling van de bijdrage voor de VvE door huurders en indien nodig handelen volgens het incassoprotocol. Daarnaast ook het registreren van alle facturen die door de VvE worden ontvangen.

Bank- en geldzaken

Beheren van de bankrekeningen en verrichten van betalingen namens de VvE.